Beiträge von SauHund69

    Hallo BozZ,


    wir werden im kommenden Jahr einen neuen Server anmieten sobald die neue Map für PS4 zugänglich ist. Solltest du ab da lust haben uns beizuwohnen bist du herzlich eingeladen.


    Geplant ist ein PVP server mit festen Raid Times, Events und einem Shop wo wir Benannte und auch Materialien für GOldmünzen anbieten wollen.


    Das ganze soll wohlgeplant sein daher lassen wir uns auch die Zeit bis zum kommenden Update.


    Solltest du Interesse haben würde ich dich auf die Interessenten Liste setzten.


    Mit Besten Grüßen


    der SauHund69

    Conan Exiles 1.18 Full Changelog for PS4

    General Highlights

    • Light Armor Journey bug is fixed! No, really, it is.
    • The Clan Menu has been redesigned.
    • Fixed a case where corpses weren’t appearing upon launching the game.
    • Fixed an issue where your dead body would sometimes be invisible, even when standing right on the death marker.
    • Dying while offline will no longer respawn you in the desert with wrong hunger/thirst values.
    • Durability bars are now color coded depending on the item type.
    • Fixed a problem where players could sometimes be removed from the clan between logins.
    • Human NPCs no longer get stuck after throwing one javelin/orb.
    • You can now spawn in quest items using the admin panel.
    • Garden areas in the volcano zone now apply Noxious Gas debuff.
    • Adjusting the harvest amount multiplier no longer affects how many skeleton keys you receive from bosses.
    • Fixed a bug where humanoid NPCs (including skeletons) would do more damage on you in their first attack than any other attack.
    • Shields have been adjusted and provide much more armor.
    • Much facederp removed (Unique NPC’s should no longer look as if their mother and father were brother and sister)
    • You can now mute players using the Player List.
    • Crimson Lotus Powder can now be used in the grinder.
    • Put your hands together for Irniz of the Furnace who now remembers how to make Epic Flawless Zamorian armor.

    Performance/Stability

    • Various client crash fixes.
    • Optimized stamina code which improves server performance
    • Optimized spawn code to be more performant.
    • Modified update frequency for different actor types to improve server performance.
    • Fixed and issue with the carousel causing the game to crash.
    • Reduced update frequency for expensive physics functions to improve server performance.
    • Optimized camera state machine to reduce overhead on dedicated servers.

    Exploit Fixes

    • You can no longer place foundations on Lore Tablets.
    • Walls in the Volcano dungeon should no longer be climbable
    • Fixed collision to prevent building base inside mountain at Sillway base.
    • Fixed collision to prevent building base inside mesh at Kaels Stronghold.
    • Fixed an exploit related to using chairs underwater.
    • Fixed collision to prevent building base inside tube like structure next to Ruins of Xullan.
    • Fixed collision to prevent building base inside a tower near Priestkings Retreat.
    • Fixed collision to prevent building base inside tower near the Tradeway.
    • Fixed collision to prevent building base east of Black Keep/Ruins of Xullan.
    • Fixed collision to prevent building base at Deserter’s Gutter tubes.
    • Fixed an issue that made it possible to regenerate stamina while climbing.
    • Patched up multiple areas you are not supposed to build in or reach.
    • The cave entrance to Warren of Degenerates can no longer be blocked off.
    • Patched up meshes in the Frozen North and Highlands that could previously be built inside of.
    • Fixed an exploit that in some cases could let you climb up building pieces that shouldn’t be climbable

    New Additions in Conan Update 1.18

    • You can now learn Serpentmen weapons from the volcano dungeon.
    • Exceptional and Flawless Hyperborean Slaver set can now be crafted.
    • All kinds of Hyena Fur Armor should now be accessible
    • The Shining Trapezohedron can be harvested from the Degenerate now.
    • You can now craft Obsidian Tools in the Volcanic Forge.
    • You can now correctly learn the recipes for the Obsidian Javelin and the Obsidian Throwing axe.
    • The Volcano flowers now give resources.
    • Mask of the Witch Queen can now be looted from the Witch Queen’s corpse.

    Building/Placeables Fixes

    • Fixed an issue with foundations where it was possible to create a double layer of protection.
    • Fixed an issue where traps would remain in the air after dismantling the structure they were placed on.
    • Updated collision on large trees to allow building nearby
    • Fence foundations should be attachable to regular Foundations and Wedge Foundations
    • Khitan Stairs can now be easily upgraded to Khitan Stairs with rails
    • Alter of the Bat can no longer be dismantled.
    • Ladders now require less stability than before and thus can be stacked better.
    • Fixed a case where some placeables could be interacted with if you were not the owner and should not be able to.
    • Black Hand Tent – Lateen can be placed on the ground correctly.

    AI/Thrall Fixes

    • Much facederp removed (Unique NPC’s should no longer look as if their mother and father were brother and sister).
    • NPCs should no longer rubberband, teleport, then hit you from far away.
    • Fixed an issue where a thrall would disappear when moving them out of the thrall slot
    • Conan Exiles 1.18 fixed an issue where thralls would use shields once, then never again
    • Fixed an issue with human NPCs not facing you while attacking.
    • Fixed a problem with thralls not respawning after being dragged away and hidden.
    • Fixed an issue where moving a thrall would cause it to move incredibly slowly to the new location.
    • NPCs should now be able to attack at different elevations with reach weapons.
    • Enemies no longer lose aggro when the user sits on a chair with armrests.
    • Fixed problem with thralls swapping weapons
    • Non human NPCs no longer ignore players in The Passage cave.
    • Human NPCs no longer get stuck after throwing one javelin/orb.
    • Fixed an issue with Serpentman sometimes shooting with swords when away from said enemy.
    • Fixed cases where Exile NPCs would wield weapons and shields when either out of combat or in idle state.
    • Adjusted spawn rate for crafters on the pirate ship.
    • Fixed an issue where the Witch-Queen would not retaliate when standing in a particular place in the room.
    • Llarn Steeltoe was incorrectly flagged as a T3.
    • Thugra has been given an actual weapon to fight with.
    • Crocodiles will now attack when inside water.
    • Conan Exiles version 1.18 added a white dragon at the bottom room in the Frost Temple.
    • Fixed issues with Serpentmen boss clipping into a wall and preventing it from attacking players.
    • Collision for dragons has been improved.
    • Wight creatures no longer spawn in clumped up.
    • Tent-mending NPC in Raider’s Ridge was previously suspended in the air.
    • Conan Exiles update 1.18 fConan Exiles update 1.18 ixed a bug where humanoid NPCs (including skeletons) would do more damage on you in their first attack than any other attack.
    • Dancers in Conan’s Tavern no longer drop loot.
    • NPCs were previously located in an inaccessible building in Sepermeru.
    • Moved Thrall Priest on Altar of Set ontop of the altar, instead of being submerged in it.
    • The Witch Queen can no longer be knocked unconscious.
    • The Witch Queen can no longer be killed by her Statues.
    • Razma’s looks are now consistent throughout the game.
    • The Pagoda area now have more lemurians with an increased amount of priests and crafters available.
    • Human archers in the volcano now wield Falcatas instead of stone swords.
    • Fixed a bug where the Alpha Snake would not aggro the user and couldn’t be harvested.
    • The Pirate Captain will once again make an appearance in his quarters.
    • Fixed the down pour of T4 named thralls at the Black Galleon and other places. Back to business as normal!
    • Thralls can now be properly placed inside Avatar Domes
    • Thrall ownership was not always saved correctly when joining or leaving a guild which could cause thralls to attack the player.
    • Fixed a case where thralls would fall through foundations.

    Purge Fixes

    • Fixed a crash issue with the Purge.
    • Messages have been altered to be more comprehensive about building restrictions during the Purge.
    • Fixed some spawn issues with purge NPCs
    • Some of the purge areas have been tweaked.
    • Nordheimers now spawn more reliably during a purge.

    Hi, wie Darkzone schon schrieb kannst du die Religionen bei diversen NPC's lernen.

    Du kannst dann halt nur die Religion auf der ersten Stufe.

    Um die Religion zu maxen und um Skillpunkte zu sparen würde ich dir aber das umskillen (Gelblotustrank ) empfehlen.

    Ps. : Erlernte bzw. gefundene Rezepte und Religionen gehen hierbei nicht verloren.

    Okay hatte schon gesehen das ich nach dem reset auch ne andere Religion anwählen kann dachte aber das man dann nur einen beschränkten nutzen hat.

    Moin zusammen,


    wollte mal nach nachhören am 16 August kommt ein neues Update mit dem neuen Gott und der Möglichkeit Tiere zu zähmen. Meine Frage lautet kann ich im bereich Religion konvertieren oder muss ich mich mit meiner Festgesetzten zufrieden geben?


    Gruß


    SauHund69

    Conan Exiles 1.15 Update Changelog for PS4:


    -Fixes stuttering issues

    -Conan Exiles version 1.15 added fixes for crashing/lag issues

    -Added performance and stability improvements.


    NOW available


    Und Darüber hinaus haben Sie den Bug behoben das man unendlich ausdauer hat. Anstatt mal die Nashörner zu fixxen.


    Wünsche viel Spaß mit der neuen Version.


    Gruß


    Euer SauHund69

    Sauhund69 morgen 18 Uhr 30 PS Chat?

    Die Hütte habe ich wieder zusammen geflickt.

    Gerne heute werde ich diese Zeit nicht einhalten können vermute ich. Würde dich aber gern einladen sobald ich dich online sehe. Habe es gestern bereits probiert aber PSN hat mir nicht erlaubt dir eine Anfrage zu senden. Du findest mich unter dem namen Thulsa DooM auf dem Server. Zur Info die Hoodboyz haben und auch nachts geraidet Öfen leer geräumt und viele Materialien geklaut. Somit werden die sobald wir Ihr lager erspäht haben noch von uns hören.

    Danke für die Idee und euere Hilfe. Bis auf Kleinigkeiten ist die Arena fertig.

    Morgen würde ich gern Aushang machen mit dem ersten Datum für ein Arena-Kampf.

    Würde mir noch Preise einfallen lassen...

    Danke Ramirez für deine / eure Mühen durch eure Admin-Arbeiten macht ihr diesen Server zu einem Einzigartigem Spielerlebnis. Solltet ihr irgendwann mal Hilfe brauchen stehen euch die Schänder mit großer Freude zur Verfügung.

    Also was wünsche ich mir für Conan Exiles? Ich würde mich sehr freuen wenn man das Friendly Fire im Clan abstellen könnte. Zum Anderen wie schon gesagt mehr Waffen und Rüstungen. Des weiteren wünsche ich mir nur noch eins Anstatt das Funcom teure DLC verkauft arbeitet bitte an den Bugs. Dann bin auch ich bereit diese DLC`S zu kaufen.

    Eramon gerne helfen auch wir vom Clan Schänder dir sind Aktuell zwar schon etwas weiter aber komme gerne zu deiner Position und gebe dir das ein oder andere um den Spielfortschritt zu beschleunigen bei Interesse melde dich.

    Der Hammer!!!!! braucht ihr noch Hilfe bin heute ab 20 uhr online mit fast allen aus dem Schänder Clan.

    Bei der Erstellung des Charakters ist es möglich den namen zu ändern. Sobald du aussehen etc eingestellt hast hast du ein Schild auf der Brust auf diesem Schild kannst du deinem Charakter einen neuen Namen geben. Rückwirkend ist dies nicht möglich. Somit musst du mit deinem PSN namen spielen.

    hey Raimrez vielen dank für das Angebot gerne würde ich dies mit meinen Clan anhägern besprechen heute Abend und würde dir dann Zeitnahe eine Rückmeldung geben. So wie du es schreibst habe ich nun auch mehr Interesse an einem PVP server mit eigen gestalteten Events.

    Hallo zusammen,


    meine Clan-Kumpels und ich suchen aktuell einen neuen Privaten Server mit einem aktiven Admin. Unser Clan "Los Dons" Besteht aus 4 Personen wir sind zwischen 25 und 30 Jahren alt.


    Zum Hintergrund aktuell spielen wir auf einem Offiziellen Server PVE. Somit haben wir schmerzlich festgestellt das es menschen gibt die gerne Trollen und anderen den Spielspaß verderben in dem Sie Tore und Mauern vor Dungeons bauen, dass diese nicht mehr aufgesucht werden können. Dies ist etwas was ich nicht akzeptieren kann.


    Aus diesem Grund bitte ich um Rückmeldung. Sollten Fragen zu Zockzeiten bestehen oder andere wichtige dinge die Ihr vorab über uns wissen möchtet stehe ich euch im Namen unseres Clans zur Verfügung. Gerne einen 20 man Server. ^^


    Ich freue mich über eine Positive Rückmeldung. Auf Anfrage sende ich gerne Privat meine PSN-Id zu.


    Wie gesagt bei Fragen stehe ich euch Selbstverständlich gerne zur Verfügung.


    Mit besten Grüßen


    Euer SauHund69

    Die Highlights des Patches: Der neue Patch thematisiert vor allem einige Probleme, mit denen Konsolen-Spieler schon seit längerem zu kämpfen haben:

    • Spieler konnten anderen Spielern bisher durch Landbesetzung das Spiel verderben. Einige Änderungen sollen diesen Umstand verbessern.
    • Im Kampf sollten nun Gegner vor Clanmitgliedern automatisch anvisiert werden.
    • Einige Exploits wurden bearbeitet.
    • Einige Probleme wurden behoben, durch die Sklaven nicht richtig angegriffen haben.
    • Einige Probleme wurden behoben, durch die Sklaven durch den Boden gefallen sind. An diesem Problem hängen einige weitere, an denen noch gearbeitet wird.
    • Ein Fehler wurde behoben, durch den die eigene Leiche für einige Spieler nicht sichtbar war.
    • Ständer für Schilde und Waffen sollten nun richtig funktionieren.



    Behobene Exploits: In den Konsolen-Versionen konnten einige Fehler im Spiel ausgenutzt werden, um sich einen Vorteil zu verschaffen. Funcom hat einige von diesen Exploits nun behoben:

    • Der Verfall bestimmter Gegenstände kann nun überschrieben werden, sodass Land nicht mehr wild durch „Minenfelder“ an Faserbettstätten oder Ähnlichem besetzt werden kann.
    • Ein Fehler wurde behoben, durch den Spieler ihre maximalen Lebenspunkte zurückerhalten konnten, nachdem sie unter bestimmten Umständen Schaden genommen haben.
    • Ein Fehler wurde behoben, durch den der Lade-Screen vorzeitig abgebrochen wurde, ehe alle Texturen in der Umgebung geladen waren. Dadurch können Diebe nun nicht mehr durch unsichtbare Mauern Gegenstände klauen.
    • Ein Fehler wurde behoben, durch den Spieler auf Treppen und Steigungen unendlich Ausdauer besaßen.